середу, 27 серпня 2008 р.

Я це зробив

Ну ось відпустка і подорож закінчилися. :) Нажаль не встиг написати у блоґ про те що відправляюся, так як останні дні перед тим як відправитися був постійно занятий.

Я отримав все що хотів від цієї подорожі. У мене у голові спогади про Чернігівщину, Сумщину, Полтавщину, Кіровоградщину, Дніпропетровщини, Херсонщину та АР Крим, а на колесах мого велосипеда намотані більш ніж 1000 км та вся Україна з півночі на південь.

За цей час я застрягав у пісках і шукав ледве помітні стежки та їхав по гомінким трасам, блукав у болотах і лісах та їхав широкими проспектами міст, побачив напевно всі сільскогосподарські культури що вирощуються на українських полях, купався у річках і морях, зустрічав світанки і проводжав захід сонця, був у всіх природних зонах України, прохолоджувався у лісі і боровся з суховіями у степу, піднімався у гори і спускався у долини, бачив як осушують болота та підводять воду у засушливі райони, бачив величезні міста та маленькі села, сучасні гіганти промисловості та сиві скіфські могили, форсував безліч річок і мостів та долав гірські перевали. І ще багато-багато іншого! Але саме головне - кожного дня я зустрічав багато цікавих та добрих людей зі всієї України і без перебільшення отримував насолоду від спілкування з ними. Інформації та вражень дуже багато!

Про це все я намагатимусь розповісти більш докладно у наступних дописах.

Це я у найпівнічнішій точці України, селі Грем'яч Чернігівської області:


А це у найпівденнішій точці України, мис Сарич у АР Крим:

4 коментарі:

Анонім сказав...

а ще пероконався що нема ныде краще як вдома!)))правда ж?)

svarozhych сказав...

Однозначно! :)

svitzaochi сказав...

оце я розумію, подорож! на велосипеді з Північного краю України на Південний!
чекатиму звіту

Анонім сказав...

а де ж звіт!?