неділю, 27 березня 2011 р.

ТРЦ встановлюють велопарковки! Тільки попросіть!

Якось у мережі я натрапив на допис Торговельні центри встановлюють велопарковки! Тільки попросіть!. "Так просто" - подумав я, і зібравши невелику групу велосипедистів відправився у ТРЦ Мегамолл. Там ми підійшли до адміністрації і залишили пропозицію по обладнанню велопарковки біля ТРЦ. Пройшов десь місяць і результатом стали дві справжні велопарковки. Ми з друзями влаштували там невелику фотосесію:
Джерело: Велостоянки Вінниці

Джерело: Велостоянки Вінниці

Джерело: Велостоянки Вінниці

Джерело: Велостоянки Вінниці

Хочу подякувати ТРЦ Мегамолл за облаштування велопарковки. Тепер туди можна приїхати і залишити велосипед не біля паркану, а у встановленому місці. До речі, обидві велостоянки потрапляють у зону спостереження відеокамер.

Також я хочу звернутися до інших небайдужих велосипедистів Вінниці. Виявляється велостоянку не облаштовували тому, що її просто ніхто не просив. Підходьте до адміністрації супермаркетів, торгівельно-розважальний центрів, кав'ярень, ресторанів та інших місць які ви відвідуєте та залишайте їм свої пропозиції по облаштуванню вело-інфраструктури. Можете попросити книгу скарг і пропозицій і написати пропозицію там. Пояснюйте, що це допоможе їм залучити нових клієнтів. У всіх місцях які я обійшов останнім часом адміністрації приймали ці заяви і обіцяли їх розглянути. Дехто вже телефонував мені і казав, що вони будуть облаштовувати. Відкривають тим хто стукає.
Якщо велостоянку облаштували то не лінуйтеся написати про це у мережі. Маленька реклама стане подякою закладу, а інші велосипедисти зможуть дізнатися про заклад дружній до велосипедистів.

Приблизний текст пропозиції виглядає так (підкорегуйте його у відповідності до місця у яке будете писати):
Пропоную Вам обладнати велопарковку на території прилеглій до ТРЦ .../ресторану/кав'ярні (з можливістю відеоспостереження за нею за аналогією з автомобільною). Це дозволить Вам залучити нових клієнтів.

Також прошу розповсюдити цю інформацію по велофорумах та інших ресурсах мережі. Це наша спільна справа.

3 коментарі:

SoulBringer сказав...

Чудові новини, гарний початок :)
Я надіюсь справа на цьому не зупиниться, попереду ще багато актуальних місць яким невистачає велопарковки.
Часто виникає ситуація коли хочеться відвідати певний заклад, а стримує небажання лишати доволі дорогий байк без догляду і приходиться шукати альтернативи.

Велоспільнота- уперед!
І окрема подяка МегаМолл за оперативність та спрямованість на Європу :)

Taras Nazaruk сказав...

Молодці! Не зупиняйтесь!

Victor Polyanko сказав...

Привіт!
Мене звати Віктор Полянко. Я веду блог про мандрівки і зараз я підготував огляд найбільш цікавих розповідей про подорожі Україною від інших мандрівників (https://mandrivnik.wordpress.com/2017/03/16/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%b3%d0%be%d0%b4%d0%b8%d0%bd%d0%b0-60-%d0%bc%d1%96%d1%81%d1%86%d1%8c-%d0%b4%d0%b5-%d0%b1-%d1%85%d0%be%d1%82%d1%96%d0%bb%d0%be%d1%81/).
До нього я включив і твою розповідь “Велопохід: Шацькі озера” - вона реально захоплююча і надихає на те, щоб поїхати і побачити все те на власні очі. Єдине, що мені б ще хотілося, це вказати ім'я та прізвище. Можеш мені надіслати їх на polyanko_victor@ukr.net?
Дякую!
І бажаю нових неймовірних мандрівок!
Віктор Полянко