вівторок, 5 серпня 2008 р.

Велосипед

Ну ось власне і чи не найголовніший "атрибут" подорожі - велосипед. Їхати я збираюся на своєму перевіреному часом велосипеді Forward. Так, це не супер пупер дорогий і крутий велосипед але тим не менш мене він досі повністю влаштовував мене і влаштує для цієї подорожі також. Я накатав на ньму вже близько 3000 км і тому для того щоб підготувати велосипед до подорожі я звернувся до майстерні з ремонту велосипедів де досвідчений мехінік повністю оглянув його, змастив, підтягнув, налагодив, одним словом зробив повний технічний огляд. Також, для більшої впевненості у надійності мені замінили ланцюг який вже прокатався своє. Так як переважна більшість маршрута пролягає через дороги і траси з твердим покриттям я також замінив агресивні та зубаті покришки на більш лояльні напівсліки.

Велосипед виглядає так:















Це його пробіг:




















Нові покришки обрані для цієї подорожі:

1 коментар:

Анонім сказав...

ого... так он він який....велосипееед)))))))